دپون‌ژا

روزمرگی، میان رویا و حقیقت.

دپون‌ژا

روزمرگی، میان رویا و حقیقت.

دپون‌ژا؟ توصیف احساسات رهاشده در قلمروی ذهن، فشردهٔ تمام افکار و احساساتم در برابر عجز کلمات از توصیف خود، کلمه‌ای شکل‌گرفته بین رویا و حقیقت، به معنای عامل و باعث.
من خالقِ «دپون‌ژا» هستم. عاملِ «باعث». پس من هم یک «باعث» هستم؛ یک دپون‌ژا. خالق و عامل و باعثِ روزمرگی‌هایم.

مته به خشخاش

دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰، ۰۴:۵۵ ب.ظ

من آرزو می‌کردم کاش به هیچ‌چیز اهمیت نمی‌دادم، اما من اهمیت می‌دهم، من به همه‌چیز خیلی زیاد اهمیت می‌دهم و این من را خسته می‌کند. من از اهمیت دادن به کسی یا چیزی بیش از حد، انتظار محبت از آدم‌ها، overthink و شوق زیادِ سرکوب‌شده، خسته و زخمی‌ام. من همه‌جایم درد می‌کند. من آزرده‌ام و گیر کرده‌ام بین دقیقه دقیقه ۶ دی. کاش فردا همه‌چیز جور دیگری باشد. دقیقا چی را خودم هم نمی‌دانم.

  • ۰۰/۱۰/۰۶
  • جغدِ مینروا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی